Sjeleglad

Gleder ved å komme nærmere min sjel

Sjelsliv er i gang

Legg igjen en kommentar

Frøkna er så godt som tilvendt i barnehagen, etter nesten en måned med myk overgang. Jeg har forsonet meg med at hverdagen er her, og vi kan ikke lenger være sammen bestandig. Drømmer samtidig stort om å bygge meg halmhus, hjemmeundervisning/unschooling, selvberging, en gård med mulighet for kurshold og å ta i mot healingsklienter…

Nav har etter arbeidsavklaringa konkludert med at mine lyter ikke kvalifiserer til gradert uføretrygd, så jeg må bare leve som best jeg kan med det lille jeg kan takle å jobbe. Men jeg får beholde AAP ut november mens jeg søker jobb. Skal i møte med dem på torsdag for å snakke om arbeidsretta tiltak.

Deltok på et knusktørt – og da snakker vi SaharaTørt – introduksjonskurs for nyetablerte enkeltpersonsforetak hos Skatteetaten sist uke. Har bestilt gratistime hos Start i Vestfold, for etablerere. Kan få veiledning om regnskap, en time med advokat og andre ting.

I går hadde jeg min første healingklient på det nye behandlingsrommet mitt på Medissage. Ok, det var ei god venninne som jeg tidligere har lovet en gratistime. Deilig flyt, og det føles bra å bruke behandlingsbenk som «verktøy». Har ikke prøvd det før, kun sittende på stol på kurs, men dette føles mer som meg. At man får «hele pakka»; med pling-plong-musikk, avspenning, ro og omsorg.

Har laget annonse på Facebook som skal løpe i noen uker. Og i dag bestilte jeg flyers og visittkort. Føler virkelig at jeg er oppe og går nå, altså! Universet kan bare begynne å sende folk til meg <3

Skjermbilde 2016-09-06 kl. 15.50.26Skjermbilde 2016-09-06 kl. 15.51.54

Legg igjen en kommentar

