Sjeleglad

Gleder ved å komme nærmere min sjel

Skap din drømmejobb

Legg igjen en kommentar

No e æ klar førr å rocke Sjelsliv – hell yeah, det hær blir heilt berre rått! Målet er at alle i Norge skal få sjelskontakt :D

Hehe, neida, det er jo sånt folk må få velge selv om de er klare. Men jeg har i alle fall meldt meg på et kurs med gründer-dronninga Gry Sinding. Kurset skal gå over to måneder, og hjelper meg med å tilrettelegge en salgsplan for firmaet mitt. Hun lover 50 nye kunder eller pengene tilbake – hell yeah! Jeg skal bli ekstrovert og energisk nordlending i prosessen, akkurat som ho Gry ;)

Siden i sommer har jeg forsøkt å finne ut av alle de tekniske løsningene som trengs for å få sjelsliv.no på plass. WordPress er greit nok, men så er det alle plug-ins som må fungere og snakke sammen. Ekstraprogrammer for å lage og selge nettkurs, regnskapsprogram (fiken.no), ordresystem, listebygging, annonsering og automatisering av utsendelse av nyhetsbrev – det koker i hodet, selv for meg som er teknisk anlagt.

To venninner av meg har rådet meg til å ta kurset, som koster flesk – ti tusen – men har hjulpet dem begge. Så i slutten av september starter jeg med denne reisen for å ta businessen min til nye høyder. Foreløpig har jeg hatt 4 healing-kunder. Det er ikke til mer enn salt på maten. Og jeg har hatt lyst til å lage nettkurs – da kan jeg hjelpe flere mennesker på en gang – selv om jeg ikke helt veit hvordan jeg skal undervise om healing, livsveiledning og meditasjon på nett.

Men det gjør jo denne høsten skikkelig spennende. Kanskje er det noe helt annet som manifesteres i denne prosessen? Hell yeah, æ e klar!

Legg igjen en kommentar

